Klacht: Incassomachtiging

op 29 juni 2016 over Sanoma in de categorie Media

Heden uw brief d.d. 27 juni 2016 ontvangen. Het betreft de bestelde Tas Burkely, die op 27 mei j.l. is ontvangen. De tas was niet naar wens en is op 30 mei j.l. geretourneerd(retournr.60941367) via KPN. geretourneerd.(Barcode 3SLFVZ045502447) aan Sanoma Media, Antwoordnr.917, 1700 WB Heerhugowaard. Ee.e.a is dus conform uw voorwaarden afgewerkt
Ik ben dan ook zeer onaangenaam verrast door uw boven vermelde brief, met daarin de nodige dreigementen.!!
Ik vertrouw u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd en zie bevestiging dat e.e.a nu is opgelost graag tegemoet..

Als u mij niet meer lastig valt m.b.t. dit onderwerp..

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Sanoma

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Rosink, Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft aanmaningen te ontvangen. We gaan dit verder uitzoeken en komen hier zo spoedig mogelijk bij u op terug. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Webcare team Sanoma

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 05 juli 2016 om 11:15 geantwoord

Geachte mevrouw Rosink,

Hartelijk dank voor uw bericht. We hebben dit voor u uitgezocht. Naar aanleiding van de retourzending van de tas hebben wij het betaalde bedrag gerestitueerd. U had het betaalde bedrag echter zelf al gestorneerd, dit was op dat moment nog niet in ons systeem te zien. U heeft het dus onterecht van ons teruggekregen.

We verzoeken u vriendelijk dit bedrag naar ons over te maken.

Onze excuses voor het ongemak.

Webcare team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door Tiny Rosink