Klacht: Incassobureau voor verzekering die ik niet heb

op 10 mei 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Ik heb in januari 2016 een brief ontvangen dat men de verzekering niet kon incasseren die ik op mijn telefoon bleek te hebben afgesloten. Als ik voor een bepaalde tijd NIET betaald had, zou de verzekering komen te vervallen. Heel bewust heb ik dus niet betaald omdat ik dan van deze verzekering af zou zijn. Na die datum nog gebeld…ik was idd van de verzekering af en dat was dat.
Nu heb ik 18 april 2016 een brief van een Duits incasso bureau ontvangen dat ik 69.18 dien te betalen. Ik heb hun gebeld en ik moest een mail sturen en dan kwamen zij er op terug. Tot op heden niets meer van dit bedrijf alsmede het incasso bureau vernomen.

Ik ben tevreden wanneer ik een bevestiging krijg dat ik niets hoef te betalen omdat ik precies gedaan heb wat zij vroegen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door D. La Heij