Mijn Klacht:
Wij ontvingen gisteren een email met het verzoek een bedrag van +/- 260 euro te betalen omdat een klant van Incassobureau Justice geen rekeningen kon incasseren van ons rekeningnummer.
Dit kan niet daar er altijd kan worden afgeschreven. Wij namen dan ook direct contact op met Justice B.V.
Medewerker was zeer onvriendelijk, arrogant en gaf ons sterk het gevoel dat wij zaten te liegen. Hij geloofde ons niet en het was onze schuld. Ook zou Justice ons meerdere brieven hebben gestuurd dus zou het raar zijn als wij deze allemaal niet zouden hebben ontvangen. Hij kon geen verdere informatie verstrekken. We moesten maar naar Post NL om de situatie uit te leggen in de hoop dat Post NL kon bewijzen dat zij geen post van hun afkomstig op ons adres hebben bezorgt.
Daar medewerker zo arrogant klonk en hij ons het gevoel gaf dat wij zaten te liegen willen wij dus een klacht in dienen.
Gewenste Oplossing:
Medewerkers mogen worden aangesproken op hun gedrag en manier van praten aan de telefoon.
Wij hebben inmiddels kunnen bewijzen dat de fout bij de klant van Justice lag en niet aan ons.