Mijn Klacht:
Vandaag kreeg ik mailtje van onderstaand incassobureau met de eis dat ik 105,66euro moet betalen binnen de 3 dagen terwijl ik in 2014 (wanneer het pakketje werd ontvangen) mijn bestelde pakketje heb gepast en teruggestuurd om dat het te klein was. Ik heb geen brieven of mails ontvangen van zalando zelf, dus val ik nu compleet uit de lucht. Wat moet ik hier mee doen?
service@infoscore.be
16:03 (2 uur geleden)
aan mij
Vordering van Zalando SE uit goederenlevering
Klantnummer: 1021837790
Dossiernummer: 894100296582
Geachte mevrouw …
Helaas hebben wij naar aanleiding van onze eerdere brieven geen betaling van u mogen ontvangen.
Wij sommeren u dan ook binnen drie dagen na verzending van deze e-mail het openstaande bedrag van EUR 105,66 aan ons over te maken.
Geeft u aan deze sommatie geen gevolg, dan zullen wij onze opdrachtgever adviseren uw dossier over te dragen aan een deurwaarder in uw regio. Alle hiermee gemoeide gerechtelijke en buitengerechtelijke kosten komen voor uw rekening.
Indien u naar aanleiding van deze e-mail vragen heeft, kunt u telefonisch of per email contact met ons op nemen.
Hoogachtend,
infoscore Nederland
infoscore Nederland B.V.
Postbus 3
8440 AA Heerenveen (NL)
Commerzbank Brussel
Bankrekening: 179-6307466-65
BIC: COBABEBX
IBAN: BE1817963XXXXX074 6665
Openingstijden:
ma. t/m vr. 08.30 – 17.00 uur
Telefoon: 0032 2 / 8809099
E-mail: service@infoscore.be
infoscore Nederland B.V. is de rechtsopvolger van arvato Benelux B.V. en van Gothia B.V. Uw dossier wordt daarom vanaf 1 januari 2016 door infoscore Nederland behandeld. Voor u verandert er niets. Wij verzoeken u per direct gebruik te maken van het rekeningnummer BE 18 1796 3074 6665 ten name van infoscore Nederland B.V.
infoscore Nederland B.V. – Postbus 3 – 8440 AA Heerenveen (NL)
Ondernemingsnummer 0648.579.414, inschrijvingsnummer bij Ministerie van Economische Zaken: 220982
Gewenste Oplossing:
Enkel wanneer het incassobureau zich terugtrekt aangezien ik geen schuld heb!
