Klacht: incassobureau

op 07 september 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Ik kreeg vandaag een brief van een incassobureau flanderijn vanwege een staatslot wat niet betaald zou zijn. Het gaat over mijn moeder die nu dementerend in een verpleeghuis zit dus toevallig zag ik de brief vandaag omdat wij haar huis aan t leegruimen zijn. Jullie gebeld blabla kunnen er niets meer aan doen is uit handen gegeven. Er is zogenaamd geld teruggestort terwijl ik alleen allerlei dingen geblokkeerd heb. Toen incassobureau gebeld die begon te dreigen met rechters en inhouden aow en het word wel 500 euro nou ja echt schandalig en redelijk lachwekkend als je zo je functie moet uitoefenen. Ik vind het ook zeer onterecht dat ik nu 36,30 incasso moet betalen plus die 15 euro terwijl ik heb voorgesteld om dit dan zelf over te maken naar jullie. Ik zal het bedrag van 51,30 wel overmaken maar ga zeker hier een brief van naar kassa sturen hoe jullie met dit soort zaken omgaan vind t echt schandalig en dan ook nog zo een incassobureau wat gaat lopen dreigen bah. we zitten al met enorm veel werk en administratie rondom mijn moeder.

Sandra B

is geen oplossing want ik had al voorgesteld die 15 euro zelf te betalen maar jullie zeggen t ligt al bij t incassobureau lijkt mij dat je die gewoon kunt bellen en de opdracht terug halen maar niet dus.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Boeke, Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl wil ik u graag de volgende toelichting geven. Ik vind het vervelend om te vernemen dat het er een openstaand bedrag is doorgezet naar het incassobureau. Het spijt mij u te moeten berichten dat zodra het bedrag uit handen is gegeven wij er geen invloed meer op hebben. Mijn excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis). Met vriendelijke groet, Lendsey Lopes Klantenservice Staatsloterij Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis) Postadres: De Nederlandse Staatsloterij Postbus 818 2700 AV ZOETERMEER

Alle klachten die gemeld zijn door SandraBroeke