Klacht: incasso zonder toestemming

op 25 mei 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is 25 mei jl. onterecht € 15,00 van mijn rekening afgeschreven zonder dat ik hier toestemming voor heb gegeven! Dit leidt bij mij tot grote verbazing en irritatie.

Gewenste Oplossing:

Terugstorten van het bedrag en de incasso waar ik nooit toestemming voor heb gegeven binnen 3 dagen verwijderen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 26 mei 2017 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

26-Mei-2017, Tom Bak per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door TomBak