Klacht: Incasso waar van ik niet weet waar het over gaat

Jayro b op 27 augustus 2021 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Ik wordt als sinds zaterdag 3 juli getreiterd door die incasso die ik eerst helemaal niet eens door had. Ik heb probeerd contact optezoeken maar kan nergens gegevens vinden van het bedrijf ze hebben nu intotaal al 157.39 euro onterecht van me afgenomen terwijl ik helemaal geen dienst van hun gebruik

Ik wil heel graag dat novalnet het geld terug stort wat ik ze mij onterecht hebben afgeschreven zonder enige meldingen terwijl ik geen product of dienst van hun gebruik. Ik zou graag willen dat contact met mij willen nemen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 06 september 2021 om 11:25 geantwoord

Hallo Jayro b,

Dit is het Novalnet payment-support team. Wij zijn verantwoordelijk voor vragen van klanten bij Novalnet.
Vanwege de regels voor gegevensbescherming kunnen we de gegevens over uw gebruiker of betalingsgegevens niet delen op dit platform.
Houd er rekening mee dat u altijd contact moet opnemen met de websiteprovider (van wie de bestelling is geplaatst) om uw abonnement te annuleren of u moet ons in ieder geval op de hoogte stellen bij Novalnet (op [email protected] of neem telefonisch contact met ons op tijdens onze werkuren op 49 89 923 068 329) als u problemen ondervindt met de websiteprovider, zodat we de nodige maatregelen kunnen nemen. Wij helpen u graag verder.
U kunt de link https://card.novalnet.de/ volgen om meer informatie te krijgen over een factuur ontvangen van of een bedrag afgeschreven door Novalnet AG of om een bestaand abonnement te beëindigen.
Tot slot willen we u erop wijzen dat Novalnet AG een Payment Service Provider is, en alleen verantwoordelijk is voor de verwerking van de betaling voor de website (van wie de bestelling is geplaatst), maar niet voor de inhoud, diensten of goederen van die website. Mocht u nog vragen hebben over de inhoud, diensten of goederen van die website, neem dan direct contact op met de aanbieder van de website. Contactgegevens zijn meestal te vinden op de website (waar u zich heeft geregistreerd).

Ons Payment Support Team hoopt snel van u te horen!

Uw Novalnet-team
[email protected]

49 89 923 068 329 (Mo - Fr, 9:00 uur - 13:00 uur)

Alle klachten die gemeld zijn door Jayro b