Klacht: Incasso terwijl abonnement is opgezegd

op 30 september 2017 over Usenet in de categorie Internet Diensten

Op 13-7-2017 heb ik een proefabonnement aangemaakt voor Usenet om te kijken wat dit nu exact was. Toen bleek dat ik hier alleen maar illegalen content kon downloaden heb ik dat account die zelfde avond nog op willen zeggen. Dit heb ik gedaan via hun site maar bleek op wonderbaarlijke wijze niet te werken. De dag erna heb ik via hun contact form een mail gestuurd met het probleem en dat ik gelijk mijn abonnement wil stop zeggen met alle benodigde informatie. Via een automatisch bericht kreeg ik te horen dat het even kon duren voordat deze verwerkt werd door de drukte. tot op heden hebben ze niks van zich laten horen behalve de rekeningen die ze sturen. Als ik e-mails stuur hierover reageren ze niet en schakelen ze gewoon incassobureaus in die het geld bij mij willen verhalen. Ik weet niet wat ik hier nu mee moet, maar ze hoeven van mij echt dat geld niet te verwachten.

Als ze me gewoon met rust laten. Ik wil niks met dit bedrijf te maken hebben.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Usenet

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Usenet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kn4kworst