Klacht: Incasso kosten

op 29 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De abonnementsgeld zou via incasso gedaan worden, op een of andere manier is dit niet gelukt. Jullie zeggen dat deze peri-mail hebben gestuurd, maar ik heb niets gezien. Ik ben ook niet handig met de computer. Ik snap niet dat jullie mij dan niet een acceptgiro hebben gestuurd of even bellen. Jullie konden mij wel Bellen voor een proef abonnee . Ik ben hier erg teleur gesteld over. De incasso is nog hoger dan het abonnee.
TIP. Stuur een acceptgiro, of bel even naar de mensen. Of geef het door dat het per I-Mail de rekening kan komen. Dan kunnen ze zeggen dat ze het goed vinden of niet.

Ik betaal gewoon 20,- voor het proef abonnement. Zal aan mijn zoon vragen of ze deze mail kunnen vinden.
Graag zie ik u reactie tegemoet.

Mw Hoekstra
Reinier de graafstraat 4
8921 RB

Gewenste Oplossing:

dat ik gewoon die 20,- kan betalen en dat ik daarvoor gewoon een acceptgiro kan krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 juni 2016 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hoekstra,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u een acceptgiro had willen ontvangen per post.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij zien dat u heeft aangegeven per automatische incasso te willen betalen. Wij hebben daarom tweemaal geprobeerd het bedrag van 20 euro automatisch te incasseren. Dit is niet gelukt. Vervolgens hebben wij een herinnering verstuurd per e-mail. Hier zit dan ook een betaal mogelijkheid bij. Dit geldt ook voor de aanmaning die wij verstuurd hebben.

Tenzij u anders aangeeft verloopt alle communicatie per e-mail. Helaas is het daardoor wellicht misgelopen. Uw abonnement is op 25 april 2016 van start gegaan. Dit is al twee maanden geleden. Daardoor kunnen wij helaas aan de incasso kosten geen verandering brengen.

Wij vertrouwen erop u voldoende hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Tjitske_douwina@msn. Com