Klacht: incasso dag

op 04 december 2018 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ze houden zich er niet aan de incasso datum, want die staat van mijn op de 25 e dan krijg ik we salaris binnen. Ik heb er al te vaak over gebeld over dat ze niet aan de datum houden die ik heb door gegeven wanneer ze het mogen afhalen. En dus niet op de 4 of op de 12 maar op de 25e. IK ben het nu wel een beetje zat dat ze niet luisteren naar de klant.

Als eindelijk een keer houden aan de datum die ik heb door geven dus de 25 e van elke maand en niet eerder

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 06 december 2018 om 17:25 geantwoord

Beste mevrouw Proper,

Bedankt voor het indienen van uw klacht. Ik heb uw voorkeursdatum nogmaals aangepast naar de 25e van elke maand.

Als dit nogmaals gebeurt, neem dan even met ons contact op via onze chat, Twitter of Facebook. Wij kunnen u dan gelijk te woord staan. Dan kunnen we het eventueel verder bekijken,

Oxxio Webcare

Heeft op 07 januari 2019 om 11:38 geantwoord

Omdat ze niet aan de afspraak hou

Bericht van Oxxio

2 maanden geleden - Beste mevrouw Proper, We zien dat de incasso's van december en januari netjes rond de 25ste hebben plaatsgevonden. De incasso van december 2018 heeft u zelf gestorneerd, waarna wij dat bedrag op 2 andere tijdstippen hebben geprobeerd te incasseren. Dit zijn logischerwijs latere tijdstippen. Volgens onze administratie gaat alles dus conform afspraak. We horen graag van u aan welke afspraak wij ons niet houden en willen u vragen het openstaande bedrag (€149,00) binnen de gestelde termijn van de aanmaning te voldoen. Met vriendelijke groet, Oxxio Webcare

Reactie van de melder van de klacht proper

2 maanden geleden - Dat klopt niet jullie wou al de 4 januari al 149 afschrijven en kreeg een op maandag een bericht dat het op 7 januari een, jullie het op 12 é weer proberen en was niet de afspraak ,want ik krijg de 25 é we geld binnen dus het niet eerder

Bericht van Oxxio

2 maanden geleden - Beste mevrouw Proper, Dat gaat inderdaad niet helemaal goed. Ik ga dit nogmaals aankaarten en kom per e-mail bij u terug. Wanneer kunt u het termijnbedrag van december 2018 betalen? Groet, Oxxio Webcare

2 maanden geleden - Is betaald rond de 28 december

Bericht van Oxxio

2 maanden geleden - Beste mevrouw Proper, Bedoelt u 28 januari 2019, daar 28 december 2018 al verstreken is? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Oxxio Webcare

2 maanden geleden - Nee 28 december

Bericht van Oxxio

2 maanden geleden - Beste mevrouw proper, Dat is dus over iets minder dan 12 maanden? Dat lijkt me niet de bedoeling voor een achterstallig bedrag. Kunt u het bedrag op 28 januari 2019 voldoen? Dan zorg ik ervoor dat we dit dan incasseren. Met vriendelijke groet, Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door proper