Klacht: Incasso Bosveld

op 10 november 2016 over Postorder Groep Nederland in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist een brief ontvangen van Bosveld Incasso. Namens POSTORDERGROEP B.V en ULTIMO incasso is er een vordering van € 24,95

Deze kan ik op geen enkele manier plaatsen. Ik heb niets besteld en heb geen aanmaningen en sommaties ontvangen.

Wat te doen?

Gewenste Oplossing:

als het voor de rechter komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Postorder Groep Nederland over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht fbrandwijk@gmail.com

3 weken geleden - Ik ga morgen aangifte doen bij de politie Hillegom en heb een e-mail verzonden naar advocatuur bosveld over het issue.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Postorder Groep Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Postorder Groep Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Postorder Groep Nederland

Heeft op 29 november 2016 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Brandwijk,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u telefonisch gecontacteerd, helaas te vergeefs.

Na controle is gebleken dat u twee maal €24.95 heeft ontvangen van Postordergroep Nederland, maar u maar recht heeft op één keer €24.95. De verdere communicatie verloopt via incassobureau Ultimoo.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Postordergroep Nederland.

Alle klachten die gemeld zijn door fbrandwijk@gmail.com