Klacht: Incasso betaald, maar dit was onterecht

op 10 augustus 2016 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 april heeft Privilege B.V. zonder toestemming €85 van mijn bankrekening afgeboekt, vanwege een contributiebetaling tot 1 mei 2017. Ik kende dit bedrijf niet en heb het bedrag teruggeboekt op 2 mei 2016. Maar vanwege een aanmaningsbrief van Vogue – ik dacht dat het om een abonnement ging – heb ik op 24 mei 2018 alsnog die €85 betaald. Maar dit betreft een verkeerde betaling aan een verkeerd bedrijf. Hoe kan ik nu die €85 terugkrijgen? En wat zijn dit voor incassodieven, dat zij zo maar, zonder mijn toestemming geld van mijn rekening kunnen afschrijven?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik die €85 weer op mijn bankrekening heb staan en ik aangifte kan doen (naam en adres ontvang van Privilege) tegen deze internetdieven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 10 augustus 2016 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door S. Pieters