Klacht: incasso

op 25 februari 2018 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Zeer ontevreden over service van Zalando.
In oktober 2017 bestelling geplaatst, deze in goede orde ontvangen, enkele dagen na ontvangst van de bestelling verhuist en helaas werd korte tijd daarna mijn schoonvader onverwachts terminaal ziek verklaard. Omdat hij in het buitenland woont en wij graag bij hem wilden zijn hebben we meteen de volgende dag een vlucht geboekt om de laatste weken met hem door te brengen. Gelukkig dat ik binnen de 100 dagen na de bestelling alweer terug was in NL om de bestelling nog retour te kunnen doen, schoonvader overleden en met veel verdriet terug in eigen land ontvang ik een mail van Alektum group. Incasso Zalando, of ik 40 euro kon gaan betalen incasso kosten op de bestelling die netjes weer geretourneerd was. Ik heb contact opgenomen met Zalando, zij wilden het dossier het liefst sluiten gaven zij telefonisch aan maar zij konden niet meer de bestelling openen of bewerken. Het was overgedragen aan het incassobureau, ik heb contacr met Alektum gehad, begrip gevraagd voor de situatie. Dat het niet de bedoeling was, en dat het mij ontzettend spijt maar dat ik geen incassokosten wil betalen over producten die ik nooit gebruikt of uberhaupt gehouden heb. En dat ik eigenlijk niet meer aan de bestelling heb gedacht terwijl ik samen met partner zorgde voor ons familielid, enkel de notitie in mijn agenda voor het verstrijken van de 100 dagen zichttermijn. Alles is terug retour genomen, en ik ben er van overtuigd dat Zalando het dossier kan laten sluiten. Zij zijn immerd de opdrachtgever en verdienen hier niets aan. Het stelt mij zeer telleur dat er geen menselijkheid meer te vinden is zodra er een telefoonlijn tussen zit, en dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Ik bestel hierdoor gewoon niet meer bij Zalando, terwijl voorheen ik met plezier shopte op de website.

Ik ben pas tevreden wanneer het incassobureau het dossier sluit aangezien de artikelen retour zijn en er geen openstaande kosten zijn.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.vbh