Klacht: Incasso

op 23 september 2017 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdje terug heb ik een Druklager besteld. Eenmaal binnen had ik het niet meer nodig vervolgens contact met autodoc gehad om uitleg te vragen over
De retour procedure. Eenmaal verzonden. Maand lang nix meer van gehoord en nu krijg ik in eens een aanmaning. Waarbij ik het product allang terug heb gestuurd waardeloos

Gewenste Oplossing:

Als ik een bericht krijg dat het een vergissing is

En een ecccuss

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De duppen