Klacht: incasseren van spookfakturen

op 25 februari 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Van de Onderlinge Waarborg Maatschappij Zorg & Zekerheid verneem ik, dat Van Arkel gerechtsdeurwaarders zich door deze zorgverzekeraar graag laten betrekken in de relevante strafaangiften, die via het openbaar ministerie zijn geverbaliseerd wegens wegens de bijgevoegde email, reden, waarom de verzekeringspolis is opgezegd en met terugwerkende kracht tot de datum, waarop deze is overeengekomen, is beeindigd.

Nadat strafrechtelijke vervolging wegens medeplichtigheid aan de strafbare feiten, die genoemde zorgverzekeraar pleegt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 10 mei 2016 om 11:42 geantwoord

Heeft op 10 mei 2016 om 12:14 geantwoord

Heeft u nog niet begrepen, dat hier niet sprake is van een klacht, maar strafvervolging van de op geld gerichte belangen, zoals zorgverzekeraars en de daaraan medeplichtige ambtenaren van en namens de rechtspraak? Nee, want tot op heden heeft kwaliteitscontrole voor Karin van Ooijen een daarmee overeenkomstige en dus goed foute betekenis. Daarop wijst alleen al het feit dat de betrokken gerechtsdeurwaarders zelf de klacht arrogant genoeg naar eigen dunken afhandelen; vergelijk dit maar met de situatie, waarin een 'kutmarokkaan' (want dat mogen we van de rechter zeggen, omdat anders Diederik Samsom, Hans Spekman en Rob Oudkerk allang gedetineerd zouden zijn) een oud vrouwtje berooft en de politie deze dader vraagt of dit oude vrouwtje heeft beroofd, mocht u nog niet begrijpen, waarom de kwaliteitscontrole, die Van Arkel gerechtsdeurwaarders toepassen, kwaliteitsbewaking ten behoeve van de op geld gerichte belangen i.p.v. de burgerbevolking betekent.

Alle klachten die gemeld zijn door jaasmaremco