Klacht: incapabel, ondeskundig en bevooroordeeld

De raad was eerst bij mijn ex en dat bleek, want ze vroegen mij als eerste naar mijn eigen jeugd en of ik niet projecteerde op mijn dochter (bevooroordeeld).

Mijn dochter gaf aan waarom ze 3 jaar van therapieen verder nog steeds geen contact wil met vader. Werd haar gezegd dat zij met haar bijna 16 jaar nog niet volgroeide hersenen heeft en daarom niet zelf kan beslissen daarover (zij voelt zich niet gehoord).

Waar mijn dochter ging wonen als ik dood ging.. Dat vond ze de ergste vraag. Ik heb een nieuwe partner, die ze als vaderfiguur ziet. Dat gaf ze ook aan. Wat is dat voor vraag?

Ze vroegen of ik SCHIP therapie wilde gaan volgen met mijn ex. Welnu ik heb sinds de scheiding 3 jaar therapie gehad bij 6 instanties met allemaal hetzelfde resultaat:. Ik wil rust in mijn gezin (omwille van de kinderen!) en ik ga dus met die man geen enkel traject meer in, heb ik gezegd. Zegt de raadsonderzoeker: dan gaan we de ondertoezichtstelling verlengen want dan gaat u dus niet meewerken.

Als een deskundige het onderzoek nog eens over doet. Onbevooroordeeld en door iemand die wel luistert naar wat mijn kind zegt, haar serieus neemt en alle rapportages die er liggen meeneemt in de overweging (want dat weigeren ze ook nog s). Rapportages van een officiele SCHIP therapeut nog wel die 1,5 jaar mijn gezin vrijwillig begeleid heeft als kindbehartiger en een heel helder en duidelijk rapport heeft geschreven.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]