Klacht: In twee weken drie keer kaamer vervangen en mijn dochter van 15 jaar wordt door een medewerker van het resturant acther gevolgt

op 18 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Op 30 junie kwamen we aan in het hotel , op zaterdag 1 jullie worden we vroeg wakker door haarde geluid van buiten door werkzaamheiden , en mijn dochter zei dat ze heeft pijn door selchte bed , ik heb na gekijken en haar bed was echt selcht oud en eigelijk moest weg !!!!! Plus op haar bed liepen tientalen meren ( meer ) ze hebben na gekijken bed wordt vervangen maar we moesten in de kamer belijven , op de derde dag we gingen naar andere kamer , ze zeggen hier is beter . !!!!!!! Kamer stinkt erg erg , ik dacht oke misschien stinkt gaat na tijdje weg maar het was niet zo . Twee dagen later ik ging naar corendon agent en mijn verhaal kwijt hij zie oke ik ga achter aan tot dat ik niet meer kon ademen ik riep die man en ik zie dat hij moet met mij in de kamer zitten na 10 min hij zei hier is echt stinkt . De laste 4 dagen mochten we in de hoofd gebouw blijven dat was 5 steren hotel , en ze zeiden dat aan niemand moeten we dit vertelen ?????? Later een personel van het resturant wilde met mijn dochter van 15 romans te hebben !!!!!!!!!! Met deze bied ik mijn klacht over ons verblijf in kaya en we willen dat iemand aan de word stand . Met vriendijke groeten

Zonder meren , zonder die raare stinkt zonder geluid en raare personel

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 7204253