Klacht: In totaal € € 900,00 betaald terwijl ik dacht een auto gehuurd te hebben voor € 300,00

op 28 juni 2017 over Firefly autoverhuur in de categorie Verhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via Rentalcars had ik een auto gehuurd voor 2 weken in Engeland voor € 300,00. Vervolgens deze opgehaald in Gatwick, vliegveld Londen, waar ik een borg moest betalen via mijn creditcard van 500 pond. Wel hadden we aangegeven dat we met 2 personen gingen rijden en dat kostte 108 pond en we kozen er voor om een tank benzine te betalen zodat we de auto met lege tank mochten terugbrengen. In mijn beleving zou dit ongeveer 200 pond zijn. We hebben de auto in goede staat teruggebracht en dit werd ook bevestigd. Enkele weken later zie ik tot mijn grote schrik dat er
€ 582,00 wordt geïncasseerd via mijn creditcard.

Gewenste Oplossing:

Ik wil van de € 582,00 die middels mijn creditcard is afgeschreven € 300 terugkrijgen. En ik vind het schandalig dat een autoverhuurbedrijf het normaal vindt dat ik 3 maal meer ben gaan betalen voor het huren van een auto. Voorts heb ik in mijn beleving met 3 partijen te maken, te weten Rentalcars.com, Firefly en zij zijn weer een onderdeel van Hertz en niemand wil verantwoording nemen. Het enige wat ik van Rentalcars.com kreeg was een verontschuldiging en een korting op mijn eerstvolgende boeking, maar ik ga nooit meer via hen boeken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Firefly autoverhuur

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Firefly autoverhuur nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jogi