Klacht: In gebrekestelling levering na betaling bedrijf Metem uit Amsterdam

op 20 juli 2015 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bedrijf Metem Kabelstraat 43 Amsterdam
Op 23.06.2015 een Heider CFX Superzaklamp besteld en voldaan per ideal.
Factuurtotaal 59.90 (EUR)
Op 29.06.2015 bericht per mail ontvangen dat er een vertraging opgelopen is qua levering. Daarna op geen enkele wijze contact met het bedrijf te krijgen via telefoon (niet opgenomen en daarna verbinding verbroken) en geen antwoord retour per mail.

Gewenste Oplossing:

Indien zaklamp wordt geleverd conform afspraak

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sibon