Klacht: In de maling genomen door Fletcher

op 26 september 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Onlangs heb ik via vakantieveilingen een voucher gekocht voor een overnachting naar keuze in een Fletcher Hotel ergens in Nederland. Ik wilde graag op zaterdag een overnachting boeken, dit kost € 10 extra maar stond duidelijk vermeld bij de veiling.

De grootste beperking is dat je slechts 5 dagen van te voren een kamer kan boeken en dus om de slagingskans zo groot mogelijk te houden zat ik op maandag om 10u achter mijn PC om een overnachting te boeken.

Tot mijn verbazing waren er in heel Nederland geen kamers meer vrij. Vreemd aangezien er op de site van Fletcher staat dat er zo’n 70 hotels mee doen aan deze actie. Een foutje op de site leek mij, dus ik heb gebeld naar Fletcher om het nogmaals te checken. En wat bleek…. inderdaad alle kamers waren al geboekt.

Dit geeft mij het gevoel dat er helemaal geen kamers (of misschien een héél beperkt aantal) beschikbaar zijn op zaterdag. Het kan toch niet dat in 1 uur tijd alle kamers weg zijn. Zeker aangezien het om een willekeurige zaterdag eind september gaat waar er ook nog eens geen geen goed weer voorspelt is.

Kortom ik zit waarschijnlijk met een waardeloze voucher. Gefopt door Fletcher!!!

Wanneer ik een kamer kan boeken voor deze zaterdag of ik mijn geld voor de veiling terug krijg.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 19 april 2018 om 11:31 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door Jochem Meerman