Klacht: in de krant stond een Magnani Airfryer Deluxe,wij hebben een Moa ontvangen

op 15 december 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

er is geen goede beschrijving bij er is geen aan en uit knop er is ook geen lichtje kortom wij kunnen dit apparaat niet gebruiken graag omruilen voor het bestelde apparaat

Als het apparaat omgeruild wordt voor het juiste apparaat en wel graag op korte termijn

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 16 december 2016 om 14:59 geantwoord

Beste August,

Vervelend om te vernemen dat u een ander product ontvangen heeft, dan u wilde hebben.

Op het moment bieden wij 2 verschillende air fryers aan voor €79,95.

De bestelling is even nagekeken en u heeft de Moa Design besteld. Graag wil ik u verzoeken de bevestiging van de bestelling nogmaals na te kijken. Het is geen probleem de air fryer om te wisselen voor de Magnani Airfryer. U kunt hiervoor een retour-aanvraag indienen via de website.

Alle klachten die gemeld zijn door jannie 333