Klacht: in de kou

op 18 december 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb een uitgebreid onderhoudscontract bij Feenstra en zit al sinds 9 december in de kou en zonder heet water. Monteur kwam zelfde dag en heeft een nieuwe pomp besteld, die werd uiteindelijk pas op vrijdag gebracht, maar toen bleek dat de verkeerde pomp was besteld en sindsdien niets meer gehoord. ik heb meerdere keren gebeld, maar wordt niet terug gebeld en monteurs komen niet opdagen. Ik kom zelf niet verder dan het belteam (callcentrum??).
Ik weet echt niet meer wat ik verder nog kan doen!!!

Als ik weer lekker warm in mijn huis kan zitten en weer warm water heb!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 20 december 2017 om 15:10 geantwoord

Geachte Mevrouw De Vries,

Naar aanleiding van uw bericht, waarin u uw onvrede uit over de dienstverlening van ons, reageren we als volgt.

Allereerst willen we u melden dat we het jammer vinden dat u ontevreden bent. We hechten er namelijk veel waarde aan dat de klant tevreden is. Een storing aan de cv-ketel kan altijd voorkomen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u dagenlang in de kou zit vanwege het bestellen van bepaalde onderdelen. Onze welgemeende excuses hiervoor!

We betreuren de gang van zaken en vinden het erg jammer dat u ervoor heeft gekozen om het onderhoudsabonnement bij ons op te zeggen. Inmiddels hebben we het administratief verwerkt en hebben we u voorzien van een bevestiging hiervan.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jetske de Vries