Klacht: in compleet doordat de doos niet geheel gesloten was

op 20 januari 2014 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag mijn oude bed naar het milieupark afgevoerd en gehoopt mijn nieuw geleverde bed op te kunnen bouwen, helaas aan een kant was de verpakking niet dicht en daardoor is waarschijnlijk het complete setje met schroefjes en toebehoren eruit gevallen tijdens transport. Ik moet toch vandaag dat bed af ze zien te krijgen dus rij ik maar naar de doe het zelf en koop de ontbrekende onderdelen.

Gewenste Oplossing:

een tegemoetkoming van de kosten die ik heb gemaakt bij de doe het zelf zaak d.m.v een te goed op mijn account bij Wehkamp, ik stel voor € 15,--

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Wehkamp

Heeft op 20 januari 2014 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

20-01-2014 Klachten kunt u melden via onze Klantenservice telefoonnummer 0900-9809 of e-mail. Kijk op onze homepage onder de kop '' service en contact ''
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Webcareteam
wehkamp.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door freekschoonbrood