Klacht: In app aankoop niet gekregen

op 27 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Heb in pokemon go met ideaal voor 22euro aan munten gekocht maar nooit ontvangen
Via Google play staat er dat het gecanceled is maar het geld is wel van mijn rekening

Geld terug of de coins in pokemon go

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 00:26 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Ons systeem laat inderdaad zien dat het gecancelled is, waarna er geld teruggestort wordt naar het account waar de betaling gedaan is. Dit is gebeurd op de volgende datum en tijd 2017-07-27 12:46:54 CEST. Dit betekend dat het geld terug op uw rekening is.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com