Klacht: In 2019 voucher gekocht die we niet in kunnen wisselen

op 05 juni 2021 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Wij hebben in juli en december 2019 vouchers gekocht van Fletchershotels. Nu doen wij dat al meer dan 13 jr. Nooit problemen. We gaan altijd naar 1 specifiek hotel. Daar kunnen wij vanaf vorig jaar april al niet meer inboeken met de voucher. Gewoon wel. Met de voucher is alles vol. Wij gaan altijd 2x per jaar, want mijn ouders liggen daar begraven. Wat moeten we doen om toch daar een kamer te krijgen voor de voucher. Fletcher zegt het hotel heeft een aantal kamers voor de voucher. Het hotel zegt het hoofdkantoor bepaalt. Wat kunnen wij doen om toch daar te komen. Het is toch110. Euro per 2 voucher. Begin dit jaar de voucher moeten verlengen voor een jaar a 12.50 per stuk dus bij elkaar rond de 270 euro.

Ik ben tevreden als wij de voucher kunnen gebruiken bij dat specifiek hotel. Bij Fletchershotels

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corrie Van der Linde