Klacht: In 1 keer leeg spuitende Yogi Flow

op 05 augustus 2016 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Toen ik mij Yogi Flow Shower gel wilde gebruiken, spoot hij in 1 keer leeg, het zat overal incl. mijn ogen.

Als er goed op wordt gereageerd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Rituals in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rituals een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rituals

Heeft op 08 augustus 2016 om 15:14 geantwoord

Beste Barbara,
Hartelijk bedankt voor je bericht en wat fijn dat je fan van onze producten bent.
Kwaliteit en tevredenheid staan bij ons altijd voorop en daarom vinden wij het dan ook heel vervelend dat de Yogi Flow doucheschuim spontaan is leeggelopen.
Zou je de batchcode, het nummer onderop de flacon, willen e-mailen? We gaan je ervaring dan direct voorleggen bij onze kwaliteitsafdeling.
We hopen dat je nog lang van onze producten blijft genieten en sturen je graag een gift card zodat je een nieuw product kunt uitzoeken. Mogen we je adresgegevens ontvangen?
Onze excuses voor het ongemak en fijn dat je ons op de hoogte hebt gesteld.
We wensen je een prettige dag toe.
Jada
Team RITUALS

Reactie van de melder van de klacht babs0309

1 jaar geleden - Graag het email adres en het referentie nummer o.i.d. Mvg Barbara van den Oever.

Alle klachten die gemeld zijn door babs0309