Klacht: Importeur neemt koper niet serieus, doet alsof je een broodje koopt

op 29 maart 2017 over Volvo Nederland in de categorie Automerken

Kan het eigenlijk beter niet doen want Volvo heeft nog geen enkele klacht hier opgelost!
Alles is begonnen met een simpele lekke band waarbij Volvo Assistance fout op fout maakt. Hybride mag je niet slepen en sturen toch een sleepauto. Band op knullige wijze hersteld en naar dichts bijzijnde dealer Bangarage Zuidoost gereden. Deze laten je om 17:03 staan want monteurs zijn weg en werkplaats is dicht. Vervangende vervoer niet beschikbaar en bel maar een Taxi! Rij je een auto van ruim 65.000 euro! Uiteindelijk heeft wegenwacht vervangend vervoer geregeld. Maar volgende dag volgende domper auto mocht niet naar eigen dealer en Bangarage wilde goud geld verdienen aan nieuwe band. Tot overmaat moest ik zelf de leenauto in Amsterdam terug brengen. Ervoor gekozen om eigen wiel te laten monteren echter dit kon niet zonder deze te beschadigen! Volvo Nederland ingeschakeld. En deze beschuldigd mij ervan het zelf gedaan te hebben. Omdat er al eerder schade al een velg was ontstaan. Deze auto is toen deze een 2 maanden oud was afgesleept omdat deze niets meer deed. En het nu dus de 2e keer was in 1 1/2 jaar tijd dat er een velg is beschadigd. Ik koop zo\’n dure auto en het personeel interesseert het geen reet en gaan met je spullen om alsof het een broodje is. Volvo Nederland weigert wat te doen en eigen schade herstel bedrijf hersteld half en maakt meer beschadigingen dan deze was ingeleverd en laat vervolgens 2 weken niets van zich horen. Uiteindelijk zelf maar opgehaald omdat winterbanden gewisseld diende te worden. Volvo Nederland denkt dat ik voor 100 euro de boel wil tillen!
En zeggen dat indirect ook. En als ik vraag of er nog wat gedaan gaat worden hangt Volvo Nederland op!

Velg dient vakkundig herstelt te worden. Echter vertrouwen in Broekhuis schade, Bangarage, Volvo Assistance en Volvo Nederland is compleet beschadigd.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volvo Nederland

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volvo Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door quijas