Klacht: imi

imi op 01 maart 2021 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Op 15-2 bestelling gedaan ten bedrage van 111,13. (26 producten) Zeer slecht werkende website. Wil afrekenen krijg foutmelding. Even opnieuw geprobeerd. Het lukte zowaar. Helaas kreeg ik bevestigingsmails voor 2 dezelfde bestellingen. Totaal dus 222,26 van rekening. POSTNL had het nog niet ontvangen. Telefonisch gevraagd of 1 bestelling niet stopgezet kon worden. Nee dat kon niet, oké, oplossing 1 pakket retour geven aan pakketbezorger. Ook dat lukte nog. Heb ook bevestiging van track en trace retour. Geld niet teruggestort. Dus email, geen antwoord, dus bellen. Ik moest via het formulier op de site mijn melding doen. Interessant. Er stond geen formulier op de site en tenslotte was mijn mail al gericht aan de klantenservice. Dus logica. Intussen kreeg ik zowaar een email. Wij bevestigen uw retour Teruggave 20 euro (26 producten). Je zou zeggen, dat er dan een belletje moet gaan rinkelen bij de klantenservice, maar kennelijk niet. Gebeld, gesprekken worden opgenomen voor kwaliteits??doeleinden. Dus kreeg te horen, dat het zo spoedig mogelijk opgelost zou worden. Inmiddels 20 euro op mijn rekening teruggestort. Weer een email met de mededeling, dat ik een klacht op Klacht.nl zou plaatsen. Nog geen reactie, nog geen geld. Krijg dus nog 91,13 euro van Kruidvat. Wat een koopjes! Echt voor herhaling vatbaar.
Laatst bij BNN Vara Belbus mw. José Mes woordvoerder van Kruidvat in de picture, al buiten adem fietsend op een gammele aangeschafte fiets van het Kruidvat, waar door een klant al tig keer over was geklaagd, maar niets aan werd gedaan. Was direct verholpen.

Wanneer mw. José Mes, ook al kom ik niet met de Belbus langs, er zorg voor kan dragen dat ik eindelijk mijn 91,13 terugontvang van dit geweldig klantvriendelijk en vooral capabel bedrijf met een website, die dringend aan vervanging toe is en niet zo snuggere medewerkers van de klantenservice een bijscholing geeft.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door imi