Klacht: kraken van een bed

op 08 april 2014 over Il Pozzo Utrecht in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind juli 2013 hebben wij gekocht een bed met matrassen. ( iSell nr’s 468033088 en 468033020) Het bed kraakt bij beslapen. Nu blijkt na 2 lange telefoon gesprekken dat de klacht pas op sturen van scans van de aankoopbonnen en foto’s in behandeling kan worden genomen. Kan onze klacht klantvriendelijker worden behandeld?

Gewenste Oplossing:

Als het kraken van het bed verholpen is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Il Pozzo Utrecht

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Il Pozzo Utrecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luinstra