Klacht: communicatie il Fiore Panningen

op 17 januari 2019 over Il fiore Healthcenters in de categorie Sportclub/-school

in september 2018 zijn we lid geworden tijdens actie van 1 of 2 maanden gratis sporten afhankelijk van 1 of 2-jarig lidmaatschap. In eerste instantie gekozen voor 1 jaar onbeperkt fitness. De dag erna naar il fiore gegaan met het verzoek dit aan te passen naar 2 jaar daluren. dit hebben ze gedaan. aanbetaling van 39,80 gedaan. Gezien de actie zou dus pas geïnd worden in januari. In november werd er echter weer geïncasseerd. Toen ik hierover belde werd mij verteld dat bij het wijzigen van abonnement de actie niet meer telt. Mijn verzoek om de voorwaarden te ontvangen met benoeming van artikelnummer waar dit in vermeld staat heb ik ondanks herhaalde verzoeken geen reactie op ontvangen. Nadat ik zei dat ik mij genoodzaakt zag andere actie te ondernemen als ze niet met een antwoord op mijn vraag kwamen stuurde de manager mij diezelfde dag een mailtje zonder het gevraagde antwoord maar met een standaard riedeltje. Er wordt totaal niet ingeleefd in de situatie of moeite gedaan om de vraag te begrijpen. Dit ondanks meerdere mails en telefoontjes naar il fiore.

Als we de voorwaarden ontvangen met benoeming van artikelnummer waarin vermeld staat dat de actie niet telt als we het abonnement wijzigen.
Mochten ze deze voorwaarden niet hebben dan willen we het teveel betaalde terug ontvangen.
Mochten ze deze voorwaarden wel hebben een tegemoetkoming voor de tijd en moeite die ik, tot nu toe heb geïnvesteerd, zonder resultaat. In ieder geval zodanig dat we weer graag komen sporten en weer met andere ogen naar il fiore kunnen kijken als we komen sporten.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Il fiore Healthcenters

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Il fiore Healthcenters nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bemiddeling