Klacht: Ikea spiegelkast

op 16 december 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Een jaar of 6 geleden heb ik bij Ikea o.a. een spiegelkast gekocht, deze hangt boven het wastafel meubel.
Een van de spiegeldeuren die bevestigd is met 2 scharnieren en op de spiegel gelijmd is is losgelaten, gevolg: spiegeldeur hing aan 1 scharnier en vond steun bij het andere deurtje en is gelukkig niet aan gruzelementen gevallen maar steunde op de linkerdeur er zit door de klap wel een barst aan de binnenzijde. Vanmiddag ben ik met mijn klacht naar Ikea geweest, helaas heb ik geen bon meer, de spiegelkast heb ik contant betaald. Echter op de spiegelkast zit 10 jaar garantie!!
Aan mijn klacht wordt niets gedaan ik betreur het en ben het er niet mee eens. Ik heb een klacht over de constructie. Inmiddels heeft Ikea de spiegekast met deze foute en gevaarlijke constructie uit het assortiment gehaald, precies dezelfde kast alleen nu met een goeie constructie waarbij de scharnier is geschroefd in de deur zit nu in het assortiment! Het personeel die mijn klacht behandelde was bereid mij een ander deurtje te geven maar omdat het scharnier niet in de spiegel past heb ik daar niks aan. Ik besef dat ik enorm veel geluk heb gehad, ik had voor mijn wastafel kunnen staan met alle gevolgen van dien. Ik vind mijn klacht ernstig omdat het een constructiefout is en het andere deurtje er ook zomaar uit kan vallen.
Graag wil ik u mening.

Ik wil passende spiegeldeurtjes in mijn kast. Aangezien deze niet meer in het assortiment zitten een veilige spiegelkast.

Alle klachten die gemeld zijn door NicoletteStapel