Klacht: ikea jaagt klant op kosten

op 29 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Mijn bank zou vandaag geleverd worden en in de documentatie van Ikea stond dat ik vanaf de dag voor aflevering vanaf 1400 op de door ikea aangegeven site kon kijken hoe laat de levering plaats zou vinden. Helaas. Dit stond er niet op . Ik heb een hele dag vrij moeten nemen, kosten
150.00 wegens het niet weten wanneer de levering plaats zou vinden en of deze ook daadwerkelijk plaats zou vinden. Tevens heb ik vanmorgen ruim een uur met mijn mobiele telefoon geprobeerd te weten te komen of en hoe laat de levering plaats zou vinden. Weer kosten. En het ergste is dat ik toen nog niet wist of en zo ja , hoe laat de bank geleverd zou worden!!!!

Zorgen dat het systeem werkt!!Zorgen dat de telefonische helpdesk problemen erkent en op kan lossen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 07 februari 2014 om 18:13 geantwoord

Naar aanleiding van deze melding hebben wij telefonisch contact opgenomen met de klant. In dit gesprek hebben wij de situatie besproken. Wij vinden het vervelend dat de klant zo lang heeft moeten "zoeken" om de juiste transportinformatie te kunnen achterhalen. Voor in de toekomst adviseren wij de klant om gebruik te maken van de website; transportservice.nl Hier worden alle transporttijden op gepubliceerd voor verzending vanuit IKEA. Door het invoeren van een postcode- huisnummercombinatie is na te gaan in welk tijdvak er wordt geleverd. Om de het eerst volgende bezoek aan IKEA te veraangenamen hebben wij de klant een kleine attentie toegezonden. IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door bumblebee frans