Klacht: IKEA CATALOGUS ONGEWENST IN MIJN BUS!

op 19 augustus 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik wil geen ikea catalogus in mijn bus en heb daar dan ook NOOIT om gevraagd, ik heb niet voor niets een NEE NEE STICKER. Ik maak me boos om deze ongewilde opdringerigheid van ikea, bovendien slecht voor milieu want catalogus verdwijnt direct ongezien in de papierbak! Als ik er vanaf wil zou ik moeten bellen naar klantenservice (55 cent per minuut en gebruikelijke belkosten), of een brief sturen. Hoe erg is het dat ik moeite moet doen en kosten zou moeten maken omdat ik iets NIET wil! Al zou ik al iets willen kopen bij Ikea dan zou ik het nu wel uit mijn hoofd laten.

Als ik geen ikea catalogus ongewenst in mijn bus krijg

Reactie van de melder van de klacht Boe Ikea

4 jaren geleden - Ben benieuwd of Ikea na twee weken al gereageerd heeft?

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

IKEA

Heeft op 19 september 2014 om 17:24 geantwoord

Hej! Helaas zijn we er door onverwachte drukte op onze eigen contactkanalen nog niet aan toegekomen jouw klacht op Klacht.nl in behandeling te nemen. Graag willen we weten of er nog een oplossing op je klacht of een antwoord op je vraag nodig is. Als dit het geval is, raden we je aan rechtstreeks contact op te nemen met de IKEA Klantenservice, via één van onze eigen directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html In afwachting daarvan zetten we deze melding op dit forum op 'opgelost.' IKEA Nederland

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 27 december 2017 om 14:12 geantwoord

Dit jaar weer een Ikea catalogus ongewenst in de bus gehad. Ik kom er niet vanaf wat ik ook doe, beschamend ook dat antwoord van Ikea. Sinds wanneer spreekt men klanten aan met Hej! om vervolgens te melden dat ze het druk hebben gehad en geen tijd voor mijn klacht en ook voor het gemak maar aannemen dat deze klacht niet meer bestaat. Als ik nog antwoord wil moet ik zelf actie ondernemen... het moet niet gekker worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Boe Ikea