Mijn Klacht:
ik zit nu al 2 dagen tevergeefs te wachten tot DHL 2 mobiele telefoons komt afleveren die ik via bol.com heb gekocht !
feiten:
-donderdag 14.48 via bol.com besteld
-donderdag 16.32 meldt bol.com dat bestelling vrijdag door dhl wordt bezorgd
-vrijdag: hele dag tevergeefs thuis zitten wachten. pas rond 15.00 werkt het track en trace nummer (voor die tijd krijg ik foutmelding bij dit nummer)
-zaterdag: dhl website meldt dat de bestelling vandaag wordt bezorgd. rond 18.00 wijzigt de tekst op de website echter en wordt gemeld dat de bestelling ‘de eerstvolgende werkdag zal worden geleverd’
heb dus 2 hele dagen thuis gezeten in afwachting van de levering EN DHL KOMT DUS GEWOON ZIJN AFSPRAKEN NIET NA !!
Gewenste Oplossing:
het kan helaas niet ongedaan gemaakt worden dat ik 2 dagen tevergeefs op DHL heb zitten wachten, maar ik verwacht wel een vorm van compensatie van DHL hiervoor

