Klacht: Ik zie meer achterkant van armband dan buitenkant.

op 03 september 2018 over Buddha to Buddha in de categorie Mode

In Kos stad een Buddha to Buddha armband gekocht (259 euro) 2 dagen geleden. Dat armbandje draait voortdurend. Dan krijg je steeds de achterkant te zien die niet bepaald mooi is. Nogal donker van kleur. Heb er inmiddels spijt van. Hoop dat ik hem kan ruilen. Met vriend.groet Saskia Brasz

Ben dus zeer ontevreden. Eil het graag omruilen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Buddha to Buddha over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Buddha to Buddha in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Buddha to Buddha een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Buddha to Buddha

Heeft op 03 september 2018 om 13:15 geantwoord

Beste Saskia,

Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent over uw aankoop.
Wij verzoeken u om zich bij het verkooppunt te melden met uw klacht, gezien zij verantwoordelijk zijn over de garantie van het product.

Mocht u nog verder vragen hebben, verzoeken wij u om een e-mail te sturen naar: info@buddhatobuddha.com

Team Buddha to Buddha

Heeft op 04 september 2018 om 21:29 geantwoord

U schrijft dat ik contact moet zoeken met het verkooppunt. Maar dat is onmogelijk omdat dat op Kos was. Ik woon in Amsterdam

Bericht van Buddha to Buddha

3 maanden geleden - Beste, Dank voor uw bericht. Wij adviseren u om naar een verkooppunt in uw woonplaats te gaan en vragen of zij uw armband ter beoordeling willen opsturen naar ons service center. Wij zullen uw armband nakijken. Hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Team Buddha to Buddha

Alle klachten die gemeld zijn door BraszAlberd1450