Klacht: Ik word zo moe van Microsoft

Houd moed op 10 december 2021 over Microsoft in de categorie Software

Ik heb een Microsoft account gehad. Maar heb dat stopgezet. Ik ben 80 jaar en heb alleen AOW. Moet heel veel rekeningen betalen van ziekenhuizen, revalidatie centra medicatie, ik mag dat verspreid betalen. Iedere keer opnieuw word er €7,00 van mijn rekening afgeschreven, ik boek het wel terug. Ik word er zo moe van. Regelmatig heb ik opgebeld. Ik verwijder zoveel mogelijk bestanden . Mijn oude email adres is [email protected] Helaas is dat ook niet te veranderen. Vaak nieuwe codes gekregen. . Ik heb zoveel codes doorgekregen. Het lukt echt niet!!!!!

Zou het zo fijn vinden als dit voor eens en voor goed word stopgezet . Mijn account voorgoed verwijderd zodanig dat ik geen problemen ondervind bij het opstarten van mijn laptop. Microsoft zou u dat aub voor eens en voor goed voor mij in orde willen maken. ? Bijvoorbaat mijn hartelijke dank.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Houd moed