Klacht: Ik word totaal niet geholpen,door de servicedienst van bril 24

op 04 augustus 2017 over brillen24.nl in de categorie Opticïens en brillen

Geachte,
Ik had een zonnebril op sterkte besteld, de Santos met een kopie van de sterkte van de glazen.
Ik heb de zonnebril ontvangen, een zeer mooie zonnebril,
maar er was een probleem, Met het linker glas,aan Het buitenkant van het glas een zeer wazig zicht, als ik naar links kijk zeer storend.
Ik heb het probleem doorgemaild, Al heel snel kreeg ik een antwoord, dat ik een foto moest opsturen van de bril, en zij zouden mij zo snel mogelijk een antwoord geven, en de juiste oplossing voor mijn probleem. De servediens van bril 24 laat niks meer van zich horen, ik heb nog verschillende e-mails gestuurd maar geen enkel antwoord, Ik heb ook per e-mail een aanvraag gedaan om een retourbon op te sturen, maar geen antwoord.

Ik zal heel tevreden zijn,
Als de servicedienst van Bril 24 op zijn minst. antwoord gaf op mij mails,en mij niet zo liet zitten met mijn twijfels.

Ik wil dat mij probleem opgelost word,
Ik eis dat op de minst dat het linker glas vernieuwd word op de juiste sterkte,en dat zo snel mogelijk,want ik bestel een zonnebril voor in het zomer te gebruiken.

En ik had ook heel graag, dat de servicedienst van bril 24 mijn twijfels wegnam, omdat ik nog heel graag een bestelling wil plaatsen,wand ik wil geen problemen meer op lopen.

Ik wacht op een mail van bril 24

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over brillen24.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over brillen24.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aliberto