Klacht: ik wil simpel mijn inklaringrechten betalen

op 28 juni 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb pakket gekregen waarover invoerrechten en inklaringskosten betaald moeten worden.
Ok geen probleem. Dat wil ik doen. Maar ze maken het zooo ingewikkeld. SMS met link. Werkt niet. Bij de koerier betalen gaat niet. Via hun website maken ze het zo ingewikkeld. Ik kom er ook niet doorheen als ik dingen begin in te vullen. Voorbeeld. Ze vragen om klantnummer. Ik zet daar het klantnummer dat op het formulier staat. Dat heeft 10 tekens. Nee dat is niet goed. Kan maar 5 tekens hebben. UUUHHHH. Ok ik ben daar bijna een uur mee kwijt geweest. Dan probeer ik te bellen. Klantenservice niet bereikbaar. Zelfs een simpele email sturen. Moet je eerst allerlei dingen weer invullen. Lukt dus niet. Gek word ik ervan.

Gewoon dat ik een betaling kan doen. op een simpele manier graag.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 28 juni 2021 om 10:25 geantwoord

Beste Lex,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat u niet de service heeft ervaren die we graag zouden bieden. Ons excuses hiervoor.
We bedanken u dit kenbaar aan ons te hebben gemaakt en zullen dit intern bespreken en verbeteren waar mogelijk.

Naar mijn gegevens is het pakket al geleverd.
Klopt dit ook?

Graag hoor ik van u terug.

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door lexherman