Klacht: Ik wil mijngeld terug

op 11 juli 2012 over Mofunia in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 3 à 4 maanden word erheen geldbedrag van mijn rekening afgeschreven terwijl ikzelf van niets weet, vandaag ben ik naar mijn mobiele provider geweest en kreeg te horen dat het door mofunia komt, want zelf gebruik ik mijn mobiel zelden en krijg maar iedere maand een hoge factuur.
Ik vind dus dat dit onterecht is en wil mijn geld terug.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en hoop graag z.s.m een reactie te ontvangen.

M.v.g
R. Kiris

Gewenste Oplossing:

Het in rekening gebrachte bedrag terug te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mofunia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mofunia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mofunia

Heeft op 13 juli 2012 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant doorverwezen naar de Mofunia helpdesk om het probleem van de klant in behandeling op te nemen.

Contact gehad met de klant en het probleem naar tevredenheid opgelost.

Reactie van de melder van de klacht Rauf

5 jaren geleden - Het klacht is niet opgelost, het bedrijf zegt dat het wel opgelost is maar dat is niet zo. Ik heb nog niets van ze gehoord. en hoop op een snelle reactie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Mofunia beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Rauf