Klacht: ik wil mijn vergoeding waar ik recht op heb!

op 03 februari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

hallo mevrouw/meneer, Wanneer krijg ik en mijn moeder onze vergoeding die ons is toegezegd door de medewerkers van de NS? Nogmaals; wij hebben de kaartjes allang opgestuurd en kregen na een tijdje een brief thuis gestuurd dat het te laat was terwijl ons is verzekerd dat wij een vergoeding krijgen als we de kaartjes opsturen.

en nee je hoeft niet te zeggen dat de termijn verstreken is want dat is logisch als het weken duurt voordat jullie reageren; ik kan er niks aan doen dat jullie zo’n slechte klantenservice zijn en dat jullie niet tijdig reageren. ik ben al de dupe van jullie ‘service’ (de treindiensten bedoel ik natuurlijk) en het zou niet meer dan vanzelfsprekend zijn dat jullie het geld gewoon overmaken naar mijn en mijn moeders rekening

mvg Nathalie

alsnog vergoeding voor de vertraging + uitleg van de leidinggevende hoe het zo lang heeft kunnen duren

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 februari 2014 om 10:10 geantwoord

verzoek opsturen van bewijsstukken. Als dat bij ons binnen is binnen 1 maand na dagtekening zullen we de zaak herzien.

Alle klachten die gemeld zijn door nathalie_1995