Klacht: Ik wil mijn teveel betaalde geld terug.

[email protected] op 18 september 2021 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Wij logeerde in Fletcher Buunderkamp in Wolfheze. Na het inchecken kwam ik er achter dat er 20 Euro teveel was gerekend. Heb dit gelijk gemeld en kon mijn geld niet direct terug krijgen ondanks dat ik contant had betaald. (raar). Ik moest een formulier invullen en dan zou het geld na 9 dagen op mijn rekening staan. Na 14 dagen nog geen geld. Maar eens gebeld met de klantenservice na ca. 25 min. eindelijk iemand aan de telefoon. Ja de aanvraag is hier 3 dagen geleden binnen gekomen, dus hebt u binnen 9 dagen u geld op de rekening. Oke we wachten af. Na 14 dagen nog maar eens bellen na 23 min. eindelijk een medewerker 2x doorverbonden, daarna de manager, uiteindelijk was na veel ellende het geld gestort. Het leek ontmoedigings beleid. Goed bezig Fletcher!

Is na ca. 31 dagen opgelost.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]