Klacht: ik wil mijn nummer meenemen van simpel naar ben

op 17 december 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

ik ben al vanaf 01-08 bezig om mijn telefoonnummer mee te nemen naar Ben ik heb al 35 keer met simpel gebeld en totaal 834 minuten aan de telefoon gezeten en nog steeds is het nog niet over gezet. ik heb diverse malen mijn klacht telefonisch gemeld en ook via de site van Simpel een klacht ingediend.(dit was maandag 20-11 ) en daar beloven ze binnen 3 werkdagen te reageren maar ook daar krijg ik geen reactie. ik zou nu echt niet meer weten wat ik moet doen om serieus genomen moet worden de verhalen die ze iedere keer bij simpel ben ik helemaal zat. wie kan mij hier mee helpen.

als ik mijn eigen nummer weer kan gebruiken en een vergoeding krijg voor alle gemaakte kosten zoals belkosten tijd en dubbele kosten van een abonnement ik heb al een keer een vergoeding van 3 maanden gehad maar dat was al weer 2 maanden geleden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 27 december 2017 om 11:15 geantwoord

Heeft op 29 december 2017 om 10:10 geantwoord

Het lijkt mij simpel om een klantnummer bij een telefoonnummer te vinden maar ook dit is voor Simpel een probleem. Mijn vraag terug is waar kan ik een klantnummer vinden??????

Alle klachten die gemeld zijn door John Zwinkels