Klacht: ik wil mijn geld terug geen tegoedbon

op 20 juli 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb twee jurkjes besteld, beide van hele slechte doorschijnende kwaliteit.
Na heel veel aandringen heb ik uiteindelijk een tegoed bon gekregen. Ik wil geen tegoed voucher ik wil mijn geld terug.
Als ik nu iets bestel moet ik € 5,40 verzendkosten betalen dit wil ik helemaal niet. Voorheen was er een optie dat je het gratis kon laten bezorgen met een langere levertijd.

Gebruik je Actie Bonustegoed:
EUR € 15.00 – vanaf EUR € 15.01 – verloopt 07/07/2016

Als ik mijn geld € 15,00 terug gestort krijg op mijn rekening.

Ik heb al meer geld verloren omdat ze niet alles willen compenseren en een voucher voor € 15,00 hebben gegeven

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

4 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 oktober 2016 om 10:33 geantwoord

Geachte Linda Verspui,

nav uw verzoek op Klacht.nl het volgende.
Wij hebben u meerdere malen gevraagd naar uw bestelnummer, zodat wij uw klacht kunnen behandelen.
Helaas hebben wij niets van u gehoord gaan en wij gaan er van uit dat de klacht opgelost is. Mocht dat niet het geval zijn, kunt u graag weer een verzoek gaarne o.v.v een bestelnummer.

Mvrgr.

LITB klantenservice