Klacht: ik wil mijn geld terug geen tegoedbon die je toch niet kunt inwisselen

op 18 oktober 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb twee jurkjes besteld, beide van hele slechte doorschijnende kwaliteit.
Na heel veel aandringen heb ik uiteindelijk een tegoed bon gekregen. Ik wil geen tegoed voucher ik wil mijn geld terug.
Als ik nu iets bestel moet ik € 5,40 verzendkosten betalen dit wil ik helemaal niet. Voorheen was er een optie dat je het gratis kon laten bezorgen met een langere levertijd.

Gebruik je Actie Bonustegoed:
EUR € 15.00 – vanaf EUR € 15.01 – verloopt 07/07/2016 actie bonus 7F46817144 kon ik niet inwisselen. Heb hier ook eerder een klacht over verstuurd maar nooit reactie op ontvangen. Nu moet ik opnieuw mijn klacht indienen.(zie ook ticket nummer 10095917 bij ligt in a box.
Bestelnummer: 504200512778579+ 1504251312854493
Vraag ID: 10095917+ 9602213

Geen vaag tegoed dat ik niet kan gebruiken, maar gewoon mijn geld terug storten AUB.

Als ik mijn geld € 15,00 terug gestort krijg op mijn rekening.

Ik heb al meer geld verloren omdat ze niet alles willen compenseren en een voucher voor € 15,00 hebben gegeven

L.S Wenzek
NL06 INGB0004467538
geld mag ook op de credit card worden terug gestort waarmee ik heb betaald.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 18 oktober 2016 om 01:19 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door LindaWen