Klacht: Ik wil mijn geld terug

op 03 mei 2017 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via het internet saldo opgeladen. Ov chip heeftvdaarbij wel geld van mijn rekening geincasseerd, echter kon ik mijn bestelling niet ophalen.

Volgens de website en de klantenservice medewerkers is er een storing. Echter hoor ik steeds een andere dag of tijdstip dat het verholpen zou zijn. Ik wil graag dat ze mijn geld dan terugstorten maar volgen hen kan dat niet.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn geld terug. Dat kunnen ze prima terugboeken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janice87