Klacht: Ik wil mijn artikel retourneren maar krijg niet de kans

Jules2008 op 24 februari 2021 over ClickToBuy in de categorie Deal-Sites

Ik was niet tevreden over een door mij besteld artikel. De kwaliteit is slecht en zeker in combinatie met de prijs. ik heb een keurige mail gestuurd naar Click to Buy met de vraag hoe ik kan retourneren. Ik ontving een reactie van Marianne van den Berg, Klantenservice, met daarin de vraag wat de reden van retourneren was en een aanbod mijn artikel te behouden voor 50 % van de prijs. Ik heb weer een keurige mail teruggestuurd en aangegeven dat ik van dit aanbod geen gebruik wilde maken en nogmaals gevraagd om een retourformulier. Ik kreeg dezelfde standaardmail teruggestuurd ondertekend door wederom dezelfde persoon (Arme Marianne, haar naam staat waarschijnlijk onder alle emails, of het is een fakenaam:)) en nog altijd geen retourformulier. Na 4 keer mailen zonder enig resultaat geef ik maar op. En dit is natuurlijk precies wat Click to Buy wil: goedkope spullen verkopen voor een te hoge prijs en geen retourbeleid aanbieden. Jammer maar bij dit bedrijf bestel ik nooit meer en de volgende keer let ik bete op.

Wanneer ik mijn artikel kan retourneren (op zeer korte termijn) en het bedrag teruggestort krijg. De retourtermijn verloopt binnenkort dus het moet wel snel gebeuren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ClickToBuy

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ClickToBuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jules2008