Klacht: Ik werd in de vliegtuig niet met respect behandeld door personeel

op 07 mei 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Tijdens inchecken heb ik aangegeven dat ik met 2 kinderen reis die een beperking hebben. Toen werd ik goed geholpen en kwam op rij 3 te zitten. In vliegtuig zag ik dat rij 1 leeg was en heb gevraagd of ik daar mocht zitten zodat we mensen voor ons niet lastig hoeven te vallen en mijn kinderen ruimte kunnen hebben om vrij te bewegen zonder stress. Het is al een heel gebeuren om dit reis te maken en daarnaast dit. Ik mocht daar in ieder geval niet zitten of ik moest betalen. Ik heb aangegeven dat ik wel wil betalen want heen reis ging ik met sunexpres en had ook eerste rij gereserveerd en niemand die moeilijk deed en personeel was zo lief. Over corendon personeel kan ik dat niet zeggen. Was een hel en ze hebben mij niet eens aangesproken niets en geen doei. Eerste keer met corendon en hoop laatste keer.

Als personeel meedenkt en empathie kan tonen. Alleenstaand moeder die met 2 kinderen reist met beperking

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yasemin_81