Klacht: Ik werd als leugenaar behandeld in de winkel

op 01 juni 2016 over Bristol in de categorie Kledingwinkels

Goedendag

Ik zat op een woensdag avond 1 juni 2016 om 17:55 in BRISTOL Presikhaaf in de winkelcentrum Presikhaaf naar schoenen te kijken en zag bij de heren schoenen een veterschoen met een prijskaartje van €5 en nam hem mee naar de kassa, bij de kassa stond dat het schoen €10 euro was dus ik zei de dat er een prijskaartje er op stond van €5 ,maar zij had al de kaartje weggegooid toen ik het had opgemerkt dus zij zei de wacht even ik roep iemand die gene heette Eri(k)c voor de rest weet ik niks over hem. Ik zei de tegen hem dat er een prijskaartje van €10 er opstond en nee hoor hij wist er 100% zeker dat, dat niet zo was ik zei u kunt ook toch fouten maken maar diegene zei tegen mij heel grof ”NEE!!” jullie mensen kunnen wel een fout maken maar ik heb nog nooit in mijn leven een fout gemaakt dus mijn antwoord was daarop meneer u heeft vast wel een keertje een fout gemaakt maar hij was weer er van zeker dat hij geen fouten kan maken en liep die weg, ten slotte werd ik door de kassa medewerker als een sukkel behandeld
ze noemde mij gewoon tegen in mijn gezicht een sukkel

Als bestand (optioneel) heb ik de kassa bon gestuurd met het bewijs van datum en door wie ik ben geholpen en al kunt u vinden op het kassa bon.

Met Vriendelijke Groeten

Ik ben pas tevreden als diegene genaamd Eri(k)c toegeeft dat hij ook fouten kan maken en dat hij zijn excuses aanbied tegen mij

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bristol over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bristol in behandeling genomen

Bericht van Bristol

1 jaar geleden - De klacht is doorgestuurd naar de districtsmanager van het Bristol filiaal in Arnhem. De districtsmanager neemt de klacht in behandeling en zal trachten de klacht naar tevredenheid met de klant op te lossen.

Bericht van Bristol

1 jaar geleden - De districtsmanager heeft telefonisch contact met de klant gehad. De klacht is naar tevredenheid van de klant afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dhr. Bagici