Klacht: Ik was thuis maar bezorger heeft niet aangebeld.

Kuijper53 op 30 september 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
βœ… Klacht opgelost op 8 oktober 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste Dirk, Wij hebben helaas niets meer van u gehoord. Daarom zullen we deze klacht sluiten. Mocht u toch nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Via deze link vindt u alle mogelijkheden: https://www.dhlparcel.nl/nl/contact/contact-particulier Met vriendelijke groet,...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 30 september 2014

Op 25 september 2014 omstreeks 20.00 uur was de klager thuis, maar de bezorger van DHL heeft niet aangebeld, ondanks dat hij om 19.44 uur langs is geweest. De klager had speciaal thuisgebleven om het pakket te ontvangen en wil nu het pakket zelf ophalen bij het kantoor in Rotterdam Kralingen.

Mijn Klacht:

Het is vandaag 25 september 2014 omstreeks 20.00 uur. de bezorger om
19.44 zijn langs geweest. Ik ben thuis maar heb geen deurbel gehoord.
Ben speciaal deze dag thuis gebleven maar blijkt voor niets te zijn geweest.Ik wil pakketje zelf ophalen aan de oude dijk, kantoorinrichting zaak te Rotterdam Kralingen.

Gewenste Oplossing:

Als ik het pakketje zelf kan afhalen bij een daar voor bestemde bestemming.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste Dirk, Bedankt voor uw bericht. Wat naar dat u voor niks thuis bent gebleven. Ik zie ook dat de bezorger geen briefje heeft achtergelaten. Ik zal intern een klacht melden over de bezorger. Ik zie dat het pakket vandaag helaas voor een vierde en laatste maal komt, tussen 11:00 en 15:00. Helaas kan ik dit niet voor u wijzigen. Kan er iemand bij u of een van uw buren thuis zijn in dit tijdsvak? Ik kijk uit naar uw reactie. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, David

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 oktober 2014 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dirk,

Wij hebben helaas niets meer van u gehoord. Daarom zullen we deze klacht sluiten. Mocht u toch nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Via deze link vindt u alle mogelijkheden: https://www.dhlparcel.nl/nl/contact/contact-particulier

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk β€” niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM