Klacht: ik wacht al zolang

op 31 januari 2014 over Lucardi in de categorie Juweliers

In november heb ik samen met mijn vriend 2 vriendschapsringen uitgekozen voor zijn verjaardag op 23 november. we hadden de ringen uitgekozen maar ze moesten verkleind worden door de goudsmid. helaas kon ik de ringen dus niet geven op zijn verjaardag. 2 weken later was er bericht dat de ringen klaar waren. ik kwam in de Lucardi en toen bleek dat er een ring kwijt was, ik moest later maar weer terugkomen. toen ik na 2 weken eindelijk de ringen had kreeg ik ze vies terug. in de randjes zat allemaal smeer. we hebben de ringen gepast en toen bleek dat ze toch nog iets te klein waren en ben ik daarom teruggegaan naar de lucardi om ze te laten verkleinen. Met mijn vriend zijn ring was dat geen probleem maar die van mij zou lelijk worden. De verkoopster zei dat ik maar wat meer moest gaan eten en moest aankomen, misschien zou de ring dan wel passen. uiteindelijk hebben ze allebei de ringen opgestuurd naar de goudsmid. weer 2 weken later kwam ik bij de lucardi en toen waren alle twee de ringen kwijt. 3 weken later kreeg ik een telefoontje dat de ringen weer terug waren gevonden maar dat ze niet verkleind konden worden. ook kon ik niet mijn geld terugkrijgen omdat ze beweerden dat we de ringen al gedragen hadden. Dit werd beweerd door een verkoopster die 4 maanden met verlof was geweest. ik heb mijn verhaal uitgelegd en ze zou me 2 weken geleden al terugbellen voor een oplossing en ik heb nog steeds niets gehoord.

nieuwe ringen uitzoeken of mijn geld terug.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door naomikatuin